Пазарът на мобилни игри ще удвои размера си до края на 2016 г. и ще достигне до 23,9 млрд. долара. До това заключение достига NewZoo, компания за изследване на пазара на игри, заедно с AppLift, платформа за маркетинг на мобилни игри, след проучване на ключовите глобални и регионални показатели при мобилните игри.
Новото изследване разглежда привлекателността на различните компании, създаващи мобилни игри, и хвърля светлина върху възможностите за растеж, потенциала за осигуряване на приходи и разходите за привличане на потребители.
Според двете компании световният пазар на мобилни игри ще нарасне с 27,3% на годишна база, достигайки 23,9 млрд. долара. Ръстът се дължи на все повече играчи като цяло, на геймъри, готови да плащат за допълнителни услуги, както и на по-високите средни разходи, плащани от потребителите.