fallback

Нови възможности за връзка с дигиталните публики представят на IAB MIXX AWARDS

Генералният директор на Viber за Централна и Източна Европа ще участва в първото издание на международните награди за интерактивен маркетинг

20:03 | 23.09.15 г.

Новите възможности за взаимодействие с дигиталните публики в 21 век ще представи новият генерален мениджър на Viber за Централна и Източна Европа в своята презентация пред участниците и зрителите на IAB MIXX AWARDS, които се провеждат за първи път у нас на 12-ти ноември.

Атанас Райков, който 10 години се занимава с технологии, телекомуникации и изграждане на предложения, които могат да се използват за телефоните на клиентите, ще даде тон в конферентната част на събитието.

Програмата включва още седем презентации, на журито от седемте категории, със селекция от най-добри кампании и реклами в интернет, от цял свят, които най-добре покриват критериите за оценка в IAB MIXX AWARDS и завършва с тържествена част по обяваване на номинирани и победител във всяка една категория. Категориите в наградите “Direct Response and Lead Generation”, “Branded Content”, “Cross Media Integration”,“Interactive Video Campaign”, “Mobile”, “Social”, “Brave (Any execution so experimental and innovative that it defies categorization)” ще бъдат оценявани по четири основни критерия от жури в състав Емил Олованов - Регионален мениджър, Crimtan за Балканите; Александър Варов - Портфолио Мениджър - Нетинфо; Илия Яков - Творчески директор на Ogilvy Sofia; Мария Тодорова - Съосновател и управляващ директор на дигитална агенция NEXT-DC; Венцислав Костов - изп. директор на онлайн рекламната мрежа Httpool; Георги Малчев - Мениджър „Дигитален маркетинг“ в Mtel; Жюстин Томс - Мениджър „Бизнес развитие“, ABC Design & Communication Group.

Всички победители от българското издание получават безплатно участие в европейското и в световното издание на конкурса – The IAB MIXX Awards New York и Europe. Наградите показват постиженията в дигиталния свят, а носителите им вдъхновяват интернет общността и разкриват тенденциите в бранша. Таунсенд Фийхан, главен изпълнителен директор на IAB Europe коментира, че очаква с нетърпение да види българските победители на MIXX Awards Europe - Interact Congres, защото е сигурна, че че онлайн пазарът в България може да покаже много и да допринесе за разнообразието на международните награди. Организаторите пускат в продажба от днес 200 билета за събитието, които може да закупите на сайта на събитието http://mixx.bg/ 

Желаещите да участват в конкурсната част могат да видят условията за участие и изпратят своята заявка на http://www.mixx.bg/register “Изключително сме горди, че ще проведем първите Mixx Awards награди в България. Сигурен съм, че събитието ще се превърне в бенчмарк за онлайн индустрията и че ще има голямо разнообразие от кампании", посочва Христо Христов, председател на IAB България - организатори на събитието.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:48 | 12.09.22 г.
fallback