fallback

Burberry пуска свой канал в Apple Music

Новата инициатива показва как модната и технологичната индустрия могат да си сътрудничат

12:19 | 15.09.15 г.

Британският производител на луксозни стоки Burberry Group представи нов канал в музикалната услуга на Apple. Това е най-пресният пример как модната и технологичната индустрия могат да работят заедно, пише Bloomberg.

Каналът ще показва сътрудничеството на Burberry с нови и утвърдени британски таланти, включително Лила Варген и Алисън Моайе. В него ще бъдат включени изпълнения, песни и филми, както и обичайните плейлисти, обяви базираната в Лондон компания.

Партньорството с Apple е част от най-новата серия инициативи на Burberry, с които тя цели разширяването на своето влияние и да затвърди имиджа си на компания, предоставяща готини продукти. Абонатите на Apple Music ще могат да последват Burberry в платформата и да получат достъп до цялото съдържание, споделяно там. Освен това феновете ще могат да коментират и споделят съдържание чрез съобщения, Facebook, Twitter и имейл, посочват от лондонската фирма.

Партньорството между Apple и Burberry е най-новият пример за възможностите за преплитане на модата и технологиите. По-рано този месец LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton назначи Иън Роджърс от Apple за свой директор по дигиталните въпроси. Apple пък обяви, че е създала нова каишка за Apple Watch съвместно с луксозната модна компания Hermes. Бившият главен изпълнителен директор на Burberry Анджела Арендс пък се присъедини към екипа на Apple миналата година, където ръководи търговията на дребно.

През 2010 г. Burberry представи платформата Acoustic, която промотира млади музикални изпълнители, както в сайта Burberry.com, така и в YouTube. До момента тя събира близо 100 изпълнения, заснети от Burberry, които са гледани повече от 19 млн. пъти в YouYube, твърди компанията.

Apple се опитва да набере сили в стрийминга на музика, доминиран от играчи като Spotify и Pandora. Позицията на Apple на най-големия търговец на дребно на музика в света е заплашена, тъй като приходите от стрийминг се очаква да надминат продажбите от сваляне на музика през следващата година според MusicWatch.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:16 | 11.09.22 г.
fallback