fallback

Загубата на Pandora се задълбочава въпреки добрите приходи

Резултатите на компанията са засегнати от нарастването на разходите ѝ

10:35 | 24.07.15 г.

Pandora Media отчете тримесечни приходи и коригирана печалба, които се оказаха по-високи от очакванията, въпреки че общата загуба на компанията се задълбочи заради нарастването на разходите, пише Wall Street Journal.

Базираната в Калифорния компания за дигитална музика обясни, че резултатите ѝ отразяват увеличението на рекламните приходи във всички сегменти. Приходите от реклама скочиха с 30 на сто до 230,9 млн. долара. Рекламните продажби се увеличиха с 67% до 58,9 млн. долара, а мобилните приходи - с 37% до 229,7 млн. долара.

Pandora заяви, че броят на активните ѝ слушатели е достигнал 79,4 млн. в края на тримесечието. Преди година броят им беше 76,4 млн., но е по-малко спрямо 81,5 млн., отчетени на 31 декември 2014 г.

За тримесечието, приключило на 30 юни, компанията отчита загуба в размер на 16,1 млн. долара, или 8 цента на акция, в сравнение със загубата от 11,7 млн. долара, или 6 цента на акция, година по-рано. Като бъдат изключени някои елементи нетната печалба на акция достигна 5 цента, в сравнение с година по-рано.

Общите приходи нараснаха с 30 на сто до 285,6 млн. долара. Анализаторите, анкетирани от Thomson Reuters, очакваха печалба от 2 цента на акция при 283 млн. долара приходи.

За сегашното тримесечие Pandora прогнозира приходи между 310 и 315 млн. долара. Консенсусната прогноза на анализаторите е за 10 цента на акция при 309 млн. долара приходи.

Оперативните разходи на компанията се увеличиха от 105,2 млн. долара до 151,6 млн. долара, но бяха засегнати от увеличението на разходите за маркетинг.

 
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:41 | 05.09.22 г.
fallback