YouTube обяви, че е назначила бившия директор на MTV Сюзън Даниелс, която се присъединява към компанията, за да работи по създаването на оригинално онлайн съдържание, предава Ройтерс.
Даниелс ще управлява YouTube Originals и ще контролира продукцията, обяви сайтът за видео споделяне.
Тя ще се присъедини като вицепрезидент на YouTube Originals и ще отговаря пряко пред Робърт Кинкъл, който е ръководител съдържание и бизнес операции в YouTube.
Конкурентите на YouTube – Netflix и Amazon.com, стават все по-агресивни в производството на оригинални онлайн сериали и независими нискобюджетни филми, докато традиционните медии страдат от намаляването на аудиторията и спада в рекламните приходи.
По-рано тази година Amazon обяви плановете си да създава близо 12 филма годишно, които ще са с бюджети между 5 и 25 млн. долара. Това беше обявено скоро след като компанията за електронна търговия сключи договор с режисьора Уди Алън за създаването на телевизионен сериал.
Google купи YouTube през 2006 г. за 1,65 млрд. долара.