Предварителните поръчки на Apple Watch стартираха с гръм и трясък и първоначалната продукция на компанията беше бързо разпродадена. След това обаче американските поръчки рязко спаднаха и оттогава остават без промяна, съобщава онлайн изданието Quartz, базирайки се на анализ на Slice Intelligence, компания, която следи потребителските разходи в САЩ чрез разписки от електронна търговия.
Според анализа на Slice Intelligence, основаващ се на повече от 14 000 онлайн купувача, до 18 май Apple е получил поръчки за почти 2,5 млн. часовника в САЩ. Повече от половина са били направени на 10 април, първият ден, в който Apple започна да приема предварителни заявки в САЩ и осем други страни.
След първия ден американските заявки поддържат нива от под 30 000 на ден. На 24 април, когато първите поръчки започват да пристигат и потребители споделят първоначалните си впечатления от Apple Watch, заявките леко се покачват.
И все пак това са едва първите дни за Apple Watch и по-широкия пазар за подобен тип продукти. На компанията й отне повече от 2 години, за да продаде 2 млн. iPod устройства и няколко месеца, за да продаде същия брой iPhone телефони.
В по-общ план умният часовник все още се опитва да намери предназначението си. Много от първите потребители изглежда го харесват, но със сигурност все още не е устройство, което задължително трябва да имаш. Изглежда умните часовници са най-популярни около празници, подобно на останалите потребителски устройства на Apple.