През тази година Airbnb - сайтът, предлагащ места за настаняване, планира да внедри автоматизирана система, която да може да сканира снимки и да преценява колко привлекателни могат да се сторят те на потенциалните клиенти, пише Mashable, позовавайки се на Bloomberg.
“Опитваме се да насърчаваме използването на по-атрактивни снимки“, посочва Максим Чарков, представител на Aribnb, отговарящ за търсенето.
В даден момент Airbnb може да започне да използва „дигитален интериорен дизайнер“, който да помогне на предлагащите места за настаняване да увеличат резервациите си благодарение на по-добрите снимки.
Airbnb вече използва алгоритъм, който ѝ помага да отговаря на очакванията на потенциалните наематели и гости, тъй като подсказва какво би било тяхното поведение. Тази технология е увеличила резервациите с 4%, твърдят от компанията.
Този ход идва, след като Google, Facebook и други фирми предприеха нови стъпки към анализа на снимки, които потребителите публикуват в интернет. Всичко това помага за опознаване на предпочитанията на потребителите по отношение на брандовете.
През август 2014 г. Tumblr пък обяви, че започва работа с Ditto Labs отново в тази посока.
Новият алгоритъм може да помогне на Airbnb да се конкурира по-добре с хотелските вериги, които често публикуват подвеждащи снимки на стаите, които предлагат, за да примамят потребителите.