TeleTech Holdings Inc. обяви, че придобива най-голямата българска аутсорсинг компания – Софика Груп.
Софика Груп ще стане част от направлението „Customer Management Services” на TeleTech, което ще предоставя услуги за „управление на жизнения цикъл на клиентa” („Customer Lifecycle Management” – CLM) през множество канали, на над 18 езици в Централна и Източна Европа.
Окончателното споразумение вече е подписано и придобиването ще приключи следващата седмица. Засега компаниите не разкриват цената на сделката.
Софика Груп е създадена през 2004 г. и е най-голямата българска компания в областта на предоставяне на услуги за управление на клиенти. В компанията работят 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика.
Офисите на Софика Груп в България са разположени в София и Пловдив. Компанията има офис и в Македония.
TeleTech е световен лидер в аналитично и технологично базирани клиентски решения. Компанията предлага интегрирана платформа, която съчетава анализи, стратегии, процеси, системи за интеграция, технологии и операции за улесняване на клиентското обслужване на над 1000 глобални компании и техните потребители.
Над 41 хил. служители предоставят услуги от стратегическо консултиране до оперативно изпълнение за клиентите на TeleTech от автомобилната индустрия, секторите на телекомуникации и медии, финансови услуги, публична администрация, здравепазване, транспорт и търговия на дребно.