fallback

Мобилната реклама е нараснала 2,5 пъти през 2013 г.

През 2014 г. се очаква сумите, изразходени за мобилна реклама, да се увеличат с 64%, като тези за социални мрежи отчетат ръст от 47%

18:06 | 03.01.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Докато присъствието ни онлайн се увеличава, същото ще важи и за рекламното пространство. Агенциите използват мобилните и традиционните реклами, за да привлекат потребителското внимание върху различни онлайн платформи.

През 2013 г. компаниите почти са утроили размера на сумите, които са изразходвали за мобилна реклама. През 2012 г. те похарчиха 1,2 млрд. долара, докато през миналите 12 месеца тази сума достигна 3 млрд. долара, според LinkedIn Marketing Solutions.

Приблизително 65 на сто от рекламистите и маркетолозите твърдят, че през тази година планират да инвестират 4,3 млрд. долара в реклама, която е част от съдържанието на уебсайтовете.

Социалният и мобилният маркетинг вървят ръка за ръка, а свидетелство за това е, че поне 17% от времето, което хората прекарват в използване на мобилни устройства, е предназначено именно за социалните мрежи, съобщава Mashable.

Ето защо не е никаква изненада, че анализаторите прогнозират, че мобилната реклама и тази в социалните мрежи ще се увеличи съответно с 64% и 47% през 2014 г.

Очаква се маркетолозите да похарчат почти 47,6 млрд. долара за онлайн реклами през тази година.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:43 | 11.09.22 г.
fallback