fallback

Mедиа агенцията на Unilever и Bentley стъпва в България

От края на 2012 година PHD Worldwide има представител на родния пазар

11:15 | 07.02.13 г.
Автор - снимка
Създател

Медиа агенцията на световни гиганти като Unilever и Bentley – британската PHD Worldwide, вече има свое представителство в България. От края на миналата година компанията се представлява от Жанет Белберова и Добринка Стойкова. В България клиенти на PHD са Alpha Bank, IKEA, Berlin Chemie, Iso+, телевизионната мрежа AXN и други. В Европа агенция PHD е постигнала 33% ръст на приходите, което се дължи на клиенти като Sony Mobile, Bentley и Unilever. След известни проблеми PHD са успели да запазят ключов клиент като Cadbury във Великобритания. В средата на миналия месец PHD спечели наградата Global Media Agency of the Year. „Това е изключително признание за нашата непрекъснато разрастваща се международна мрежа и ние бихме искали да благодарим на всички свои клиенти и партньори, както и на екипа на PHD, които превърнаха изминалата 2012 година в такъв голям успех“, коментира изпълнителният директор на PHD Worldwide Майк Купър. Агенцията постига един от най-сериозните си успехи през миналата година, когато поема обслужването на световния гигант Unilever.  „Спечелването на клиенти като Unilever е изключително постижение за нас като иновативна агенция, която осигурява на клиентите си най-доброто обслужване и медийно позициониране на пазара .  Досега на PHD се гледаше като на поредната медиа агенция“, обяснява  Дарил Слим, ръководител на собствениците от Omnicom Media Group. Договорът с Unilever показа, че PHD може да е играч на глобалната сцена. Благодарение на него е постигнат ръст на приходите през 2012 година от 12% до 775 млн. долара, пише Adweek. PHD е създадена през 1990 година в Лондон. В момента агенцията разполага с над 2 500 служители в повече от 60 държави. Тя е част от Omnicom Media Group, която пък е поделение на Omnicon Group. Компанията е листвана на борсата в Ню Йорк, а за последната година акциите й поскъпват със 17% до 54,28 долара за брой. Това й дава пазарна капитализация от 14,34 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:42 | 11.09.22 г.
fallback