Технологичната борса Nasdaq OMX Group обяви, че обединява софтуерното и технологичното си подразделения в опит да увеличи продажбите на услуги на компаниите, които са листнати в платформата, както и да повиши приходите си от корпоративните клиенти, съобщи Ройтерс.
Новото подразделение за глобални технологични бизнес решения ще бъде оглавено от Ана Юинг, която в момента е начело на технологичното подразделение.
От Nasdaq съобщиха също, че са назначили Брадли Питърсън за главен директор за комуникациите, като той ще започне работа от 6 февруари. Питърсън, който е бивш главен директор за комуникациите в Charles Schwab Corp, където отговаряше за развитието на мобилните посреднически услуги и банковите приложения, ще бъде подчинен на Юинг, която в момента заема поста, който ще поеме Питърсън.
През декември Nasdaq придоби подразделенията за връзки с инвеститорите, връзки с обществеността и мултимедийни услуги на Thomson Reuters Corp за сумата от 390 млн. долара, добавяйки ги към бизнеса си, който не разчита на търговията. Закупените подразделения ще помагат на компаниите да се свързват с инвеститорите и медиите, както и да създават и разпространяват видеопрезентации.
Сделката, която се очаква да бъде приключена през първата половина на 2013 г., осигури на Nasdaq 7 000 нови клиенти в над 60 държави. Сделката ще подсили Nasdaq в конкуренцията с останалите големи технологични провайдъри като SunGard и Fidessa.
В момента компанията осигурява покупко-продажба на акции, технология за валутен обмен и услуги за публични компании на около 3 400 листнати компании. Сега тя получава над 70% от приходите си от бизнес, който не е свързан с транзакции.