fallback

И Dropbox преоткри света на снимките

След като преди дни придоби музикална услуга, сега компанията купи и Snapjoy, за да засили фото предложенията си

09:17 | 20.12.12 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Мобилните снимки стават все по-важна част за бъдещето на технологичните компании. Снимка: Ройтерс

По-малко от седмица, след като мултиплатформената система за съхранение на файлове Dropbox придоби услугата за музикален стрийминг Audiogalaxy, сега фокусът на компанията се насочва към друг медиен формат - света на снимките. Гигантът в областта на облачното съхранение и синхронизация на данните придобива Snapjoy – услуга, която позволява на потребителя да съхранява и подрежда по категории своите снимки, предаде The Next Web.

Snapjoy e финансирана от акселератора за нови компании Y Combinator - фирма, която подобно на самия Dropbox, позволява на всеки потребител на агрегира, архивира и показва всички свои дигитални снимки от своите фотоапарати, телефони и известни приложения, като Flickr, Instagram и Picasa, и след това да ги показва онлайн или чрез приложения, пояснява TechCrunch.

Финансовите подробности по сделката не бяха оповестени. Според думите на съоснователя Майкъл Дуан и други компании също са почукали на вратата на Snapjoy, но отказа да ги назове поименно. Другите инвеститори в закупената услуга освен Y Combinator, са SV Angel, Quotidian и Start Fund, заедно с Джауед Карим, Яел и Ноам Шарцер и Гари Тан. 

Дуан пояснява с една дума защо се е решил да продаде компанията - „мащаб“. "Винаги сме искали да предоставим потребителски опит, който обаче е ограничен от капацитета за развитие и икономиите. Dropbox има някои от най-големите таланти в света и работи с невероятен мащаб, така че много от бариерите са отстранени. Уравнението в съзнанието ми е просто - (Mac + Windows + Android + IOS + Linux + Web клиенти) * много солидна инфраструктура * 100 млн. потребители = неограничени възможности“, пояснява съоснователят на придобитата компания.

След оповестяването на новината Snapjoy спря да приема нови регистрации, което по същество означава, че фотоуслугата няма да живее независимо. Компанията обяснява, че "ще остане в контакт с потребителите и ще даде повече информация през следващите седмици."

Snapjoy поясни, че снимките на неговите потребители са в безопасност, както и че потребителите ще бъдат в състояние да продължат със споделянето и разглеждането на снимки. Това предполага, че услугата в крайна сметка може да се влее директно в Dropbox.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:10 | 10.09.22 г.
fallback