fallback

IAB Форум България - по-мащабен и всеобхватен отвсякога

Защо саморегулацията е важна и какво общо има с поведенческата реклама е една от темите, които ще се разискват

09:47 | 11.12.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

На 5 март 2013 г. IAB България ще събере в София за трети път българските специалисти в областта на дигиталния маркетинг и реклама, лидери на национални IAB асоциации, представители на сдружения на европейската дигитална индустрия и чуждестранни партньори на IAB.

Третото издание на IAB Форум България ще предложи всеобхватен подход към дигиталния маркетинг и рекламата. Събитието ще се състои от пет конферентни панела, които ще търсят отговори на въпроси, сред които:

- Какви са последните данни за българския пазар?

- Защо саморегулацията е важна и какво общо има с поведенческата реклама?

- Какво да включим в рекламния микс?

- Предстои ли битката на екраните?

- Успешни ли са новите рекламни формати? - Какви са новостите в измерването на дигитални кампании? 

Сред потвърдилите участие в събитието са Алан Юро, президент, IAB Europe; Ендре Сомоги, управител, IAB Унгария; Йонел Нафтаналия, European Interactive Digital Advertising Alliance; Драгомир Григоров, директор „Бизнес развитие“, Investor.BG; Ирина Поррузиан, търговски директор, Нет Инфо.БГ; и Чавдар Димов, директор „Изследвания“, Икономедиа, както и представител на Nova TV / MTG Group.

Организаторите обещават още много интересни теми и лектори в програмата и приканват всички да се възползват от възможността за регистрация на преференциална цена до края на 2012 г. Повече информация за програмата и потвърдилите лектори на събитието вече могат да се намерят на официалния сайт на IAB Форум България, www.iabulgaria.bg.  

Investor.bg ще е медиен партньор на събитието.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:34 | 06.09.22 г.
fallback