fallback

Groupon разочарова за пореден път

Въпреки повишението на приходите компанията продължава да е на загуба

08:46 | 09.11.12 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

На Groupon става все по-трудно да привлича нови клиенти за своите сделки. Някога стръмният ръст на интернет компанията се е забавил през третото тримесечие. Извън Северна Америка бизнесът е почти в застой. И за да станат нещата още по-лоши, Groupon продължава да записва загуба, пише Ройтерс.

След оповестяването на финансовите резултати в четвъртък акциите се сринаха в следборсовата търговия с 16% до 3,28 долара. Това е нов негативен рекорд. При старта на първичното публично предлагане преди година книжата струваха по 20 долара за брой, а Groupon се считаше за борсова звезда.

На пръв поглед данните за тримесечието не изглеждат особено зле. На годишна база приходите се повишават с 32% до 569 млн. долара. През второто тримесечие обаче компанията успя да повиши приходите с 45%, а през първото – с цели 89%.

Същевременно Groupon успява да свие загубата си от 54 до 3 млн. долара. Но анализаторите просто очакваха доста повече от концерна. От сравнително дълго време инвеститорите изпитват съмнение в това, че бизнес моделът въобще може да функционира. Някои конкуренти вече се отказаха, а наскоро и Amazon отписа почти цялата своя инвестиция в конкурента на Groupon – LivingSocial.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:31 | 13.09.22 г.
fallback