Wal-Mart Stores Inc вече няма да продава таблетите на Amazon.com Inc – решение, с което търговската верига къса отношенията си с един от основните си конкуренти, съобщава Ройтерс.
Wal-Mart залага и на това, че потребителите вероятно ще са по-заинтересовани от таблетите iPad на Apple.
Най-голямата търговска верига в света, която се опитва да настигне Amazon по продажби, заяви, че решението съответства на цялостната й маркетингова стратегия.
Собствениците на таблети Kindle като новия Fire HD имат лесен достъп до милиони продукти и услуги, които компанията предлага по интернет.
Това позволява на Amazon да се конкурира с търговски вериги като Wal-Mart в много широка продуктова гама.
Тази пролет друга търговска верига - Target Corp – също спря продажбата на устройствата на Amazon.
Amazon вече има известен опит в оперирането на физически магазини за определени стоки и сега, след като две големи търговски вериги в САЩ отказват да продават Kindle, компанията вероятно ще отвори специализирани магазини за продуктите си, коментират анализатори.