Най-големият в света онлайн търговец на дребно Amazon тества във Великобритания нов метод за доставка. Той ще даде възможност на клиентите да получат своите колети и пратки, доставени до магазин или павилион в близост до адресите им. Това се прави, за да се предотврати проваляне на доставката на пратките поради временно отсъствие на клиента, пише CNet.
Опцията за доставка Amazon изпълнява в сътрудничество с компанията PayPoint, която вече разполага с мрежа от магазини само за тази функция под името Collect+. Collect+ работи също така и с компаниите за електронна търговия Ebay, Toyshop, Asda и Asos. При търсенето на участващ в услугата магазин в близост помага и карта на интернет страницата на Collect+.
Като част от полевия тест участват близо 5000 магазина. Засега услугата не обхваща всички продуктови категории от Amazon, но все пак например са включени книги и дрехи. От павилионите и магазините, участващи в програмата, пратките Amazon могат да бъдат връщани до подателя, пише още Telegraph.
В други части на Европа клиентите на Amazon могат да адресират доставки до станции на партньора DHL, за да се предотврати проваляне на пратки.