fallback

General Motors ще възобнови рекламите си във Facebook?

Източници, близки до ръководството на Facebook, информират за преговори между двете компании

13:40 | 05.07.12 г.
Автор - снимка
Редактор

Има възможност американският автомобилен гигант General Motors (GM) отново да поднови договора си за реклама в социалната мрежа Facebook, информира Ройтерс.

Само преди два месеца автомобилният концерн оповести официално, че прекратява рекламните си взаимоотношения с най-голямата социална мрежа.

Двете компании все още са далеч от сключването на споразумение по между си, но източници  до ръководството на Facebook информират, че двете фирми вече водят отново преговори.

На този етап социалната мрежа не държи на бързото завръщане на GM като рекламодател, но вече многократно е представила на автомобилния производител отчети за ефективността на рекламите си, казва източникът пред Ройтерс.

Главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандберг е изпратила на изпълнителния директор на GM Дан Акерсън е-мейл, в който приканва автомобилния гигант да обмисли отново решението си и в бъдеще да възобнови рекламата си в мрежата. Тази нейна стъпка говори за известна несигурност във Facebook, особено след фиаското, което претърпя компанията по време на старта на публичното си предлагане на борсата.

Каролин Еверсън, шеф на отдел „Световни продажби“ в Facebook, също е била видяна да разговаря с колегата си от GM Джоел Еуаник по време на световна рекламна конференция във френския град Кан миналия месец.

Засега от двете компании отричат да са възобновили взаимоотношенията си.

GM съобщи официално, че изтегля рекламите си от социалната мрежа три дни преди старта на публичното ѝ предлагане, защото нямали достатъчно влияние върху потребителите.

Автомобилният производител инвестира близо 10 млн. долара в реклама във Facebook през 2011 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:47 | 03.09.22 г.
fallback