Британската верига супермаркети Tesco купи компанията за дигитална музика We7 za 10,8 млн. паунда, информира The Telegraph.
Онлайн услугата We7се опита да конкурира Spotify през 2009 г., но плановете ѝ бяха неуспешни. Тогава сайтът, който е основан от Стив Пърдам и Питър Гейбриъл, се фокусира върху предоставянето на персонализирани радио програми на потребители си, като по този начин се опита да се отличи от останалите играчи на пазара.
Очаква се, че Tesco, която към момента притежава 91% от компанията, ще изкупи останалите 9% от We7 в близките няколко месеца.
„Ние се радваме от възможността да се обединим с Tesco. Компанията притежава много лоялна база потребители, много различни канали, по които развива маркетинговите си кампании. Затова вярваме, че Tesco наистина ще помогне на We7 да достигне до много по-голяма аудитория, а и ще помогне на разрастването на музикалната платформа“, казва в официално изявление Пърдам.
Наскоро Пърдам съобщи пред The Telegraph, че близо 3 млн. души посещават We7 всеки месец.
„Мисля, че има възможност дейността да платформата да се разрасне с много повече дигитална музика, с още канали. Има много какво още да очакваме от развитието на онлайн радио рекламите“, посочва още Пърдам.