fallback

Таблетите в САЩ достигнаха "критична маса"

Потреблението на таблети сред хората, които използват смартфони, е нараснало над два пъти от 9,7% миналата година до 23,6% тази година

10:31 | 11.06.12 г.
Автор - снимка
Редактор

Само две години след официалното пускане на iPad пазарът на таблети в САЩ достигна „критична маса“. Един от всеки четирима притежатели на смартфон използва личен таблет, сочат данни на анализаторската компания ComScore за първото тримесечие на 2012 г., информира CNET.

Потреблението на таблети сред хората, които използват „умни телефони“, е нараснало почти два пъти - от 9,7% миналата година до 23,6% тази година, сочат още данните на ComScore. За сравнение, само 10,4% от притежателите на обикновен мобилен телефон използват таблет.

„Таблетите са едни от най-лесно приспособилите се технологични устройства на световния пазар. Хората лесно ги приеха, а с това промениха начина си на възприятие на дигиталния свят, а и участието си в него. Не е учудващо, че хората толкова лесно стигат до покупката на първия си таблет – често го използват за редица „медийни навици“, като например да гледат телевизия“, казва Марк Донован, вицепрезидент на ComScore.

От гледна точка на демографски данни потребителите на мобилни устройства като iPad са по-възрастни. По-голямата част от тях са на възраст между 25-54 години и печелят средно около 75хил. долара годишно, сочи още докладът на анализаторската компания. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:58 | 12.09.22 г.
fallback