fallback

AOL бавно се съвзема

Благодарение на растящи рекламни приходи концернът отчете печалба от 21 млн. долара

20:29 | 09.05.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Намиращата се в непрекъсната трансформация интернет компанията AOL се движи напред. Рекламният бизнес през първото тримесечие е донесъл повече пари, отколкото година по-рано. От друга страна приходите от абонаментни такси продължават да намаляват. От компанията заявиха в сряда в Ню Йорк, че отчитат най-ниска загуба на клиенти за последните седем години.

Като цяло приходите спадат с 4 на сто до 529 млн. долара (402 млн. евро). Благодарение на намаляването на разходите за преструктуриране и на спестявания в администрацията печалбата се увеличава четирикратно до 21 млн. долаеа. „AOL е вече много по-силен, отколкото преди година", заяви главният изпълнителен директор Тим Армстронг. До не толкова отдавна AOL отчиташе тежки загуби.

Преди време AOL бе един от най-големите в света доставчици на интернет. Отдавна обаче телекомуникационните компании и кабелните оператори взеха този бизнес в свои ръце и AOL се измести към медийното съдържание. Към компанията принадлежи известният онлайн вестник в САЩ Huffington Post или технологичните блогове Engadget и TechCrunch.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:44 | 14.09.22 г.
fallback