Намиращата се в непрекъсната трансформация интернет компанията AOL се движи напред. Рекламният бизнес през първото тримесечие е донесъл повече пари, отколкото година по-рано. От друга страна приходите от абонаментни такси продължават да намаляват. От компанията заявиха в сряда в Ню Йорк, че отчитат най-ниска загуба на клиенти за последните седем години.
Като цяло приходите спадат с 4 на сто до 529 млн. долара (402 млн. евро). Благодарение на намаляването на разходите за преструктуриране и на спестявания в администрацията печалбата се увеличава четирикратно до 21 млн. долаеа. „AOL е вече много по-силен, отколкото преди година", заяви главният изпълнителен директор Тим Армстронг. До не толкова отдавна AOL отчиташе тежки загуби.
Преди време AOL бе един от най-големите в света доставчици на интернет. Отдавна обаче телекомуникационните компании и кабелните оператори взеха този бизнес в свои ръце и AOL се измести към медийното съдържание. Към компанията принадлежи известният онлайн вестник в САЩ Huffington Post или технологичните блогове Engadget и TechCrunch.