Акциите на Facebook получиха първата си официална препоръка „купува”, след като Wedbush Securities обяви целева цена от 44 долара за брой в навечерието на първичното публично предлагане, където акциите ще се предлагат в диапазона 28-35 долара.
Най-голямата социална мрежа в света би трябвало да спечели от растящия си брой потребители, които ще помогнат за привличането на повече рекламодатели, което ще подкрепи приходите и печалбата, казва Майкъл Пактър, анализатор в Wedbush.
Facebook ще привлича и все по-голям дял от офлайн рекламодателите, след като те стават все по уверени в ефикасността на онлайн рекламата, коментира той.
Рейтингът за акциите на Facebook, който е необичаен преди IPO, може да убеди инвеститорите, обмислящи инвестиция в компанията, която се оценява на 96 млрд. долара.
Според Пактър обаче потенциалът за печалби на социалната мрежа може да не се реализира до средата на десетилетито, след като основателят и главен изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг се фокусира върху услугите за потребителите.