fallback

Заделени са 5,8 млн. лв. за рекламни брошури на българския туризъм

Поредната кампания цели да представи България като имиджова туристическа дестинация

17:51 | 03.05.12 г.

Щанд, представящ българския туризъм  Снимка: МИЕТ

Най-мащабната кампания за изработка на рекламни материали за популяризиране на туризма зад граница ще струва на страната близо 5,8 млн. лв. Това обявиха ръководителите на проекта „Изработка и разпространение на рекламно-информационни материали за промоция на България като туристическа дестинация“, изпълняван от министерството на икономиката.

Първоначално предвиденият бюджет възлизаше на 7,9 млн. лв., но впоследствие са спестени около 2 млн. лв., които ще бъдат пренасочени за нови проекти към регионалното министерство, поясни заместник-министърът от ведомството с ресор туризъм Иво Маринов.

Част от средствата се осигуряват от националния бюджет, а останалата част са по оперативна програма "Регионално развитие". 

Работата по проекта е продължила общо 41 месеца, като за първи път представянето на българския туристически продукт има единна визия и дизайн при цялостното представяне на възможностите за туризъм в България, поясниха експерти.

Брошурите и останалите нагледни материали ще бъдат разпространенявани на всички изложения с учаситето на България.

Според експерти целта е страната да се промотира като целогодишна туристическа дестинация с високо ниво на предлаганите услуги.

Всички рекламни материали имат за цел да популяризират разнообразните форми на туризъм у нас и да привлекат чуждите туристи към конкретни туристически продукти и региони.

Изработени са имиджови рекламни брошури, сувенири, картички, стикери, флаери и листовки с единна концепция, което би трябвало да доведе до реални икономически резултати за България – увеличаване на броя на туристите, ръст в приходите от туризъм и инвестиции в сектора, каза в заключение Иво Маринов.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:33 | 10.09.22 г.
fallback