fallback

Samsung влиза в мобилната реклама

В сътрудничество с OpenX корейците ще организират търгове в реално време за рекламната площ

14:11 | 04.04.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Корейската компания за потребителска електроника Samsung планира да пусне собствена платформа за мобилни реклами. За тази цел тя подписа договор за стратегическо партньорство с OpenX Technologies. Двете компании искат да дадат възможност на уеб операторите да купуват рекламна площ директно при разработчиците или при Samsung. Със затворената платформа клиентите ще бъдат заговаряни много по-целенасочено, пише специализираният портал Cnet.

Чрез сътрудничеството си с OpenX Samsung разширява вече съществуващата си стратегия за реклама в продуктите си. В началото на годината корейците стартираха AdHub – услуга, която вкарва реклама директно в телевизори на марката, които имат интернет достъп. С помощта на AdHub клиентите могат да доставят интерактивни рекламни формати, като 3D или видео чрез Smart-TV на Samsung. Сега с OpenX производителят разширява AdHub върху мобилни устройства. 

Плановете на корейците наподобяват на iAd на Apple. Производителят на iPhone твърди, че iAd е най-добрият начин за разработчици да генерират приходи, защото гарантирал абсолютна интеграция в iOS. Сега Samsung обещава същото. Според прессъобщение компанията ще организира търгове в реално време за рекламната площ. Така разработчиците ще могат не само да увеличат приходите си от реклама, но и да имат сами контрол над качеството на рекламите, попаднали в приложенията им.

По всяка вероятност iAd се развива изключително бавно, което подтикна Apple да понижи минималната цена за кампанията от първоначалните 1 млн. долара на най-малко 100 000 долара. Според публикации в медиите компанията ще се отблагодари на програмистите със 70% от продажбите.

Засега Samsung не оповестява условията на сътрудничеството си с OpenX. Не е ясно и как точно ще функционира мрежата. Възможният й старт обаче ще бъде през второто полугодие на 2012 г.

OpenX предоставя рекламни технологии Werbetechnologie и до този момент работеше изключително само над десктоп приложения. Сътрудничеството със Samsung е първа стъпка към мобилния маркетинг. OpenX се конкурира с други разработчици на рекламни платформи, като например с DoubleClick на Google.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:18 | 13.09.22 г.
fallback