fallback

Сделка в микроблогинг сферата - Twitter купува Posterous

За Twitter това ще е първо придобиване на компания без директна връзка с главния й продукт

11:08 | 13.03.12 г.
Автор - снимка
Създател

Платформата за микроблогинг Twitter обяви, че е придобила Posterous - платформа за микроблогове и споделяне, която доскоро конкурираше Tumblr. Условията на сделката не бяха съобщени, информира технологичният блог TechCrunch.

Според съобщението по-голямата част от служителите ще бъдат запазени и ще преминат към новата компания, а Posterous в голяма степен ще продължи да си работи както досега.

Платформата за блогове Posterous се фокусираше върху простотата - дизайнът ѝ позволява на потребителите лесно да създават кратки постове от интернет, мобилното приложение Posterous или от електронната си поща. Фокусът е предимно върху снимките, а най-силен конкурент – Tumblr, който предлага подобни функции. За разлика от Tumblr обаче темпото на развитие на компанията спадна, когато един от основателите ѝ - Гари Тан, я напусна през миналата година. Компанията обаче на фалира, както мнозина очакваха, и се промени, като миналата година представи услугата си Spaces, която позволява частно споделяне на снимки. Според предоставената от Twitter информация Spaces ще продължи да функционира.

За Twitter това ще е първо придобиване на компания без директна връзка с главния й продукт – кратки новини с максимална дължина от 140 знака. Според последни данни от септември Posterous регистрира около 15 млн. посетители на месец, пише All Things Digital. Компанията е получила наскоро и финансиране от инвеститори в размер на около 10 млн. долара.

Twitter има няколкостотин милиона потребители, но все още не успява да превърне техния брой в добър бизнес модел. Компанията залага в последно време все повече на платени рекламни съобщения, които обаче се налагат бавно, за да не бъдат прогонени потребителите.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:13 | 11.09.22 г.
fallback