fallback

Рекламираме българския туризъм на изложения в Истанбул и Прага

Общински и частни туристически компании активно се включват с презентации за местни дестинации

11:39 | 09.02.12 г.

От днес България открива свои рекламни щандове на международните туристически изложения в Истанбул и Прага, които ще продължат до 12 февруари 2012 г. Целта е имиджово представяне на българските туристически дестинации, съобщиха от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, организатор на участията.

От ведомството съобщават, че борсата в Турция се провежда за 16-и път и освен за специалисти е предназначена и за масовата публика. Тази година България ще се представи с информационен щанд, като платената площ е в размер на 72 кв.м. Участие в изложението ще вземат седем общински и частни туристически компании, които ще рекламират атрактивни местни дестинации.

Българският щанд на най-голямото туристическо изложение в Чехия Holiday World е с площ 60 кв.м., като участие са заявили три общински и частни туристически фирми. Пражкото експо е водещо за бранша събитие, където се представят имиджови туристически дестинации в страните от Централна Европа.

През 2011 г. България е била посетена от близо 185 хиляди туристи от Турция и над 156 хиляди чешки туристи, припомнят от министерството на икономиката.

Чешките курортисти поставят българските морски курорти сред петте предпочитани дестинации след Хърватска, Италия, Испания и Гърция.

За последните осем години броят на туристите от Чехия у нас се е увеличил два пъти. Освен от морски ваканции те се интересуват още от екотуризъм, културно-познавателни обиколки и ски туризъм. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:41 | 10.09.22 г.
fallback