fallback

Twitter може да утрои рекламните си приходи до 2014 г.

От този месец се очаква компаниите да имат възможност да персонализират страниците си, като ще могат да влагат повече рекламно съдържание в обикновени туитове

11:11 | 01.02.12 г.
Автор - снимка
Създател

Американският институт за пазарни анализи eMarketer прогнозира трикратно увеличаване на рекламните приходи на платформата за кратки съобщения Twitter до 2014 г. Според него през следващите три години приходите ще се повишат до 540 млн. долара.

В момента почти всички приходи на компанията са от американски клиенти. От февруари обаче компаниите ще получат възможността да напасват сами своите Twitter - страници и да внедряват в тях приложения, заради които досега потребителите трябваше да напускат общността на Twitter. 

Както е изчислил eMarketer, 90% от приходите на компанията идват от САЩ. В следващите няколко години обаче зависимостта от американските клиенти ще намалее, защото кратките съобщения стават все по-популярни и сред чужденците. До 2014 г. 83% от рекламните приходи ще са от САЩ, предава  Bloomberg. 

Както пише BusinessInsider, от 1 февруари компаниите ще имат възможност да персонализират страниците си. Те ще могат да влагат повече рекламно съдържание в обикновени туитове. Така например игри или приложения за пазаруване може да се ползват от последователите, без те да напускат сайта. Това обаче има своята цена. За този премиум пакет компаниите ще плащат поне 25 000 долара на година, пише AdAge.

През декември 21 избрани фирми получиха възможността да тестват новостите. Сред тях бяха Coca Cola, Hewlett Packard и Disney.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:15 | 08.09.22 г.
fallback