fallback

Google се „самоглобява“

Като част от рекламна кампания онлайн гигантът спира да поставя в топ класациите на резултатите от търсенето заглавната страница на Chrome

10:00 | 05.01.12 г.
Автор - снимка
Създател

Директорът в Google Мат Кътс официално обяви понижаване на рейтинговането на сайта на Google Chrome. Според публикация в акаунта си в Google+ главната страница на браузъра няма да се появява в топ класациите на резултатите от търсенето поне в следващите 60 дни. Причината за девалвацията е рекламната кампания за браузъра, която нарушава собствените насоки на действие на Google.

В рамките на кампанията на ангажираната от Google рекламна фирма Essence Digital, в купени постинги в блогове са били вградени рекламни видео клипове.

Дани Съливан от специализираното онлайн издание Search Engine Land разкрива, че платен постинг в блог на Марая Хъмфрис съдържа хиперлинк към сайта за сваляне на Google Chrome. Линкове в платеното съдържание според новите правила на Google трябва да се вграждат с атрибута "rel=nofollow", така че търсачката да не ги индексира.

Преди два месеца пък най-голямата в света търсачка започна да индексира коментарите в сайтове, оставени от акаунти в социалната мрежа Facebook. За потребителите е достъпно търсене по име на коментара, както и по друга информация, която се появява във формата на коментара.

По-рано Google и други търсещи машини не индексираха съдържание от Facebook коментари, тъй като те бяха реализирани вътре в JavaScript кода.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:19 | 14.09.22 г.
fallback