fallback

Хитовата игра Angry Birds е свалена над 400 млн. пъти

Финландската компания Rovio обяви също, че играта се играе от близо 130 млн. души всеки месец

17:15 | 20.10.11 г.
Автор - снимка
Създател

Разработчикът на игри Rovio потвърди информацията, че в момента се режисира филм за хита Angry Birds и обяви, че до този момент 400 млн. потребители са свалили играта. Наскоро Rovio нае финландско анимационно студио, което да изработи сериите, но все още не е взето решение за това как и къде ще бъде правен филмът, пише The Daily Mail.

Филмът се очаква да излезе на екран през 2014 г., след като бъдат издадени серия от анимации, които се очаква да се появят в началото на следващата година. Дължината на сериите ще е между 2 и 3 минути.

Финландската компания Rovio обяви също, че играта се играе от близо 130 млн. души всеки месец, а всеки ден на нея се посвещават общо 300 млн. минути. Така се оказва, че ако само един единствен човек играе толкова време, това означава да посвети на ядосаните птици 570 години. 

Данните са обявени от Андрю Сталбоу, директор на Rovio за Америка, по време на технологичния форум Web 2.0 в Сан Франциско.

Според независимо изследване от последния месец британската икономика губи повече от 800 млн. паунда годишно заради играенето на игри на смартфони по време на работния ден.

„Игралната индустрия се промени основно след Angry Birds“, заявява Стюърт Майлс, основател на най-големия британски независим сайт за джаджи Pocket Lint. „Всеки, от моя тригодишен син до дядо ми, могат да играят тази игра. Така игрите вече не са резрвирано забавление за тийнейджърите“.

Сталбоу обяви още, че сред новите планове на Rovio са готварска книга Angry Birds, пълна с рецепти с яйца. Освен това компанията в момента се фокусира над изграждането на "компания за развлечения от ново поколение" и ще развие играта в огромен развлекателен франчайз.

Преди да създаде хита си Angry Birds, Rovio е направила 50 други игри, които не са се наложили. Освен че играта е свалена милиони пъти, компанията всеки месец продава милиони тениски и играчки, свързани с играта. Досега обаче Rovio е похарчила „жълти стотинки“ за маркетинг и реклама, пише TechCrunch. 

Неотдавна компанията обяви, че иска да навлезе на китайския пазар с изработена стратегия за капитализиране на огромния интерес там, съобщава технологичният блог VentureBeat. Финландският разработчик ще стартира в Китай преведени на съответния език версии на играта, като заедно с тях открива и магазин, където да се продават брандираните продукти. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:31 | 08.09.22 г.
fallback