fallback

Twitter вече отчита по 250 млн. туита дневно

Според изпълнителния директор Дик Костоло няма смисъл компанията да излиза скоро на борсата

10:08 | 19.10.11 г.
Автор - снимка
Създател

Дик Костоло: Рекламата в Twitter ще е повече, но не много натрапчива. Снимка: Ройтерс

Популярната микроблогинг платформа Twitter отчита по 250 млн. туита на ден, докато в началото на годината тиутовете са били по около 100 млн. на ден. Тази статистика изнесе изпълнителният директор на компанията Дик Костоло по време на конференцията Web 2.0 Summit. За да се стигне до 1 млрд. туита на ден, на платформата ще са й нужни около 3 години и 2 месеца, смята още Костоло.

„Имаме големи амбиции“, заяви Костоло в разговор с модератора на конференцията Джон Бател. „Искаме да станем част от световния модел, чрез който протича всяка комуикация. Смятам, че можем да достигнем до всеки човек на планетата и това отличава Twitter от социалните мрежи Facebook и Google+, за които социалната комуникация е самоцел“, казва Костоло.

В момента Twitter имал обаче едва 100 млн. активни потребители, от които около половината влизат в услугата всеки ден. Най-силен ръст услугата има, както може и да се очаква, в областта мобилен интернет – нарастване от 40% за последното тримесечие. Пускането на iOS 5 на Apple с интегриран Twitter през миналата седмица е допринесло за особено голям ръст на трафика от смартфони. 

Според Костоло компанията му все още търси начина, по който да презентира и разпространява по-добре туитове. „Трябва да вдигнем съдържанието до повърхността, така че нови посетители да открият своя свят и какво се случва в областта на техните интереси. Трябва да разграничим сигнала от пушека“, заявява мениджърът. Това звучи малко като рекламен трик за някое издателство, но според Костоло Twitter донякъде е такова, въпреки че потребителите сами генерират съдържанието и новините не са по-дълги от 110 знака.

Костоло потвърди, че рекламата в Twitter ще стане повече. Компанията щяла да помогне на всички фирми да разпространяват тяхната вече налична комуникация в Twitter. Промените обаче ще са в обичайните рамки, за да не се смутят потребителите. Така например със сигурност няма да има видео реклами.

Относно спекулациите за възможно IPO, Костоло лаконично заявява, че в момента Twitter имал повече капитал, отколкото можел да похарчи в обозримо бъдеще. Затова нямало никакъв смисъл от излизане на борсата.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:57 | 06.09.22 г.
fallback