След Mtel, Prima и Loop, първият в България мобилен оператор Mtel представи нов бранд – Bob (от „best of both”, т.е. най-доброто съчетание от мрежа и цена). Новата марка обещава да гарантира опростеност, достъпност и прозрачност на сметките чрез нов тарифен план без месечна такса и дългосрочен обвързващ договор.
Според главния изпълнителен директор на компанията Андреас Майерхофер новата услуга е насочена към потребителите, които не се интересуват или не разбират от нови технологии и сложни тарифни планове и за които най-важно е да може да говорят и изпращат sms-и.
„Около 30% от хората в България не се интересуват много от последните технологии и услуги. Те желаят да говорят много, и то на ниски цени. Затова създадохме максимално опростена тарифа, без скрити условия и договори“, заяви Майерхофер при представянето на услугата.
Началният пакет струва 14,90 лв. и в него са включени 150 минути и 150 SMS-а към всички мрежи в страната. Трябва да се има предвид обаче, че тарифирането на разговорите става на всяка минута и бонусите от стартовия пакет трябва да се изразходят в рамките на 30 дни. След изразходването им, минута разговор и SMS към всички мрежи е с единна цена – 0,12 лв. на минута/брой с ДДС. Цената на MB мобилен интернет е 0,49 лв. с ДДС. Извън случаите на преносимост на номерата, тарифни планове с марка “bob” се ползват посредством номера с формат 0988.
Клиентът подписва договор, но той е без обвързване и може да бъде прекратен по всяко време без заплащане на такси или глоби. На практика при нулево потребление клиентът не плаща нищо. По желание може допълнително да се активира и роуминг, чиито тарифи вече са ограничени от европейските регламенти.