fallback

Groupon орязва разходите за онлайн маркетинг

Преди дни компанията коригира надолу приходите си от продажби по искане на комисията по ценните книжа и борсите в САЩ

12:57 | 08.10.11 г.

Groupon планира значително орязване на разходите за онлайн маркетинг заради незадоволителната възвращаемост на тези инвестиции, пише Bloomberg.

Наскоро компанията беше принудена от щатската комисия по ценни книжа и фондови борси (SEC - Securities and Exchange Commission) да коригира данните си за приходи от продажби, което внесе сериозни съмнения за възприетия бизнес модел.

Разходите за онлайн маркетинг могат да станат все по-малко атрактивни заради промените в икономиката, както и пренасищането на някои пазари. Освен това, компанията смята, че може да бъде постигнат ръст на потребителите и чрез алтернативни методи.

Досега Groupon трябваше да увеличава разходите си за онлайн маркетинг и реклама, което се отразяваше и на доходността. “Това може да обезпокои някои инвеститори”, коментира Марк Фикърс от адвокатската кантора BraunHagey & Borden LLP.

Groupon си навлече сериозни критики заради необичайните счетоводни практики, увеличаването на разходите за маркетинг, както и за загубата на двама от ключовите служители на компанията в рамките само на 6 месеца.

Компанията вече е отложила IPO-то си, съобщават анонимни източници на агенцията, запознати с делата на гиганта.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:09 | 24.08.22 г.
fallback