fallback

„Икономедиа“ придоби бизнес вестника „Пари“

Цената на сделката не се упоменава, издателството ще влее „Пари“ във всекидневника си „Дневник“

16:15 | 30.09.11 г. 5
Автор - снимка
Създател

Последната корица на вестник "Пари". Илюстрация: Пари

Издателят на "Дневник" и "Капитал" "Икономедиа" ще издава и бизнес всекидневника "Пари" от октомври 2011 г., съобщи компанията чрез официално съобщение.

„Икономедиа и Bonnier сключиха сделка за стратегическо партньорство и вестник "Пари" вече е част от портфолиото на "Икономедиа". Вестникът ще запази бизнес позиционирането си и ще бъде значително подсилен като формат след вливането в "Икономедиа", която има богат и дълъг опит в България в областта на издаване на бизнес медии“, се казва в съобщението.

Издателството ще слее двата всекидневника "Дневник" и "Пари", като запази и развие допълнително най-силните страни на двете издания.

След сделката Лилия Апостолова ще бъде новият изпълнителен директор на компанията, а  Елица Ангелова, която досега заемаше тази позиция, напуска компанията. До този момент Лилия Апостолова беше изпълнителен директор и главен редактор на "Пари", а преди това е работила като журналист и управляващ редактор в "Капитал".

„Стратегическото партньорство между "Икономедиа" и Bonnier е много добра новина за българския медиен сектор. Това ще помогне за подобряването на качествената журналистика и ще заздрави независимостта на "Пари", "Дневник", "Капитал" и останалите заглавия. Договорът ще позволи на двете компании да обменят информация, ноу-хау и най-добри практики“, коментира Иво Прокопиев, съсобственик на "Икономедиа". 

„Радваме се, че "Пари" ще се присъедини към "Дневник" и "Икономедиа". Заедно ще формираме по-силна комбинация по отношение на бъдещото развитие на продуктите. Bonnier очаква дългосрочното си партньорство и сътрудничество с "Икономедиа", което ще последва от подписването на днешното споразумение“, заяви от своя страна Андерс Ериксон, главен изпълнителен директор на Bonnier Business Press International. В последния си финансов отчет за 2010 г. издателството на "Пари" - "Бизнес медиа груп" АД пише, че е реализирало 1,3 млн. лв. загуба. В края на годината собственият капитал на дружеството е отрицателен в размер на 523 хил. лв., показва отчетът.

В документа е записано още, че резултатите могат да породят съмнения относно способността на дружеството да продължи дейността си като действащо предприятие.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:44 | 13.09.22 г.
fallback