fallback

Facebook добавя нов бутон за абонамент към публикации

Новата услуга позволява следене на потребители, които не са задължително приятели, по модела на Twitter и Google+

17:08 | 16.09.11 г.
Автор - снимка
Създател

Потребителите вече ще могат да получават актуализации от хора, с които не са приятели. Илюстрация: Facebook

Най-голямата в света социална мрежа Facebook пуска нова услуга – бутон за абонамент към публикации, като потребителите ще могат да се абонират за публикациите на други, без непременно да са одобрени за приятели. По този начин Facebook навлиза в територия на Twitter и Google+, които също предлагат подобни услуги, пише ZDNet.

“Досега беше невъзможно да се получават актуализации от хора, които са интересни за някого, но той не ги познава – политици, хора на изкуството или журналисти“, пише разработчикът Зах Райт в своя блог. Сега това става възможно с т. нар. „Subscribe-Button” (бутон за абонамент). С негова помощ ще може по-лесно да се управлява потокът от новини и актуализации до стената на потребителя. И, разбира се, да се следят хора, с които потребителят не е задължително приятел.

Новата възможност ще бъде налична в близките дни, като, както обикновено, ще бъде въвеждана постепенно за над 700-те млн. потребители на социалната мрежа.

Новата характеристика очевидно ще репликира модела на следване в Twitter и подобна функционалност в Google+. Тя ще бъде удобство за известните потребители, защото Facebook е наложил ограничение от 5000 за броя на приятелите. 

Наскоро Facebook въведе още една услуга, силно напомняща характеристика на Google+. Това беше възможността за абонатите автоматично да групират приятелите си в така наречените "умни" списъци (Smart Lists).

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:58 | 02.09.22 г.
fallback