fallback

Приходите на Groupon скачат десетократно до 878 млн. долара

Компанията за онлайн групово пазаруване отчита повече от двойно повишение на загубите за второто тримесечие до 102,7 млн. долара

18:04 | 10.08.11 г.
Автор - снимка
Създател

Създателят и главен изпълнителен директор на Groupon Андрю Мейсън. Снимка: Ройтерс

Най-голямата в света компания за онлайн групово пазаруване Groupon Inc отича огромен ръст на приходите от продажби за второто тримесечие, които са скочили десетократно от 87,3 млн. долара преди година до 878 млн. долара. Броят на потребителите на портала се е повишил от 78,5 млн. на 116 млн. потребители, пише MarketWatch. 

Същевременно приходите обаче компанията е отчела загуба от 102,7 млн. долара за вторите три месеца на годината, пише MarketWatch. По същото време година по-рано загубата бе в размер на 36,8 млн. долара. 

Причина за покачилата се загуба са по-високите разходи за персонал, пише в прессъобщението на Groupon. Наскоро компанията назначи повече от хиляда нови служители и към края на юни 2011 г. има общо 9 225 служители.

Компанията за онлайн групово пазаруване се възприема заедно с Zynga и Facebook като една от най-атрактивните бъдещи публични компании. Стартиралата преди няколко години фирма пласира чрез електронни писма на пазара ваучери на локални доставчици, като например ресторанти.

Компанията успя да събере повече от 1 млрд. долара инвестиции от различни многобройни инвеститори. Чрез борсата Groupon има намерение да набере поне 750 млн. долара, като фирмата съобщава, че няма да се нуждае от никаква част от привлечения капитал за финансиране на операции в следващите дванадесет месеца. Ако бъде набрана тази сума, пазарната капитализация на  Groupon може да достигне 20 млрд. долара. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:37 | 12.09.22 г.
fallback