Разработчиците на Facebook работят по пускането на нефилтриран поток новини, за да може компанията и рекламните партньори да печелят повече пари, пише Wall Street Journal. Това би означавало, че всички автоматизирани рекламни съобщения от приложенията във Facebook, в повечето случаи игри, анкети и съобщения за харесване на даден продукт (Like-News) повече няма да могат да бъдат скривани.
В момента потребителите на социалната мрежа могат да филтрират новините, за да не бъдат заливани с покани за подаръци във Farmville например и по този начин да пропускат съществените съобщения на приятелите си. Ако се стигне до нефилтриран поток новини, Facebook може по-скоро да си навреди, пише още Wall Street Journal.
Все още социалната мрежа тества промяната, е заявил говорител на Facebook пред бизнес изданието. Тестовите резултати от следващите няколко седмици ще бъдат използвани за подобряване на иновацията.
Twitter и Google+ не предлагат филтри. Но там пък няма социални игри, които да използват по толкова досаден начин социалните мрежи, какъвто е случаят с Facebook.
Според публикацията в Wall Street Journal социалната мрежа ще се опита да насърчи и функцията за харесване. Целта е да се събере повече информация за това какво и къде пазаруват потребителите.