fallback

Facebook ще залива с рекламни съобщения

Социалната мрежа планира да премахне филтрирането на новинарския поток

18:26 | 05.08.11 г. 3
Автор - снимка
Създател

Компанията на Марк Зукърбърг ще се опита да предложи повече възможности за рекламодателите. Снимка: Ройтерс

Разработчиците на Facebook работят по пускането на нефилтриран поток новини, за да може компанията и рекламните партньори да печелят повече пари, пише Wall Street Journal. Това би означавало, че всички автоматизирани рекламни съобщения от приложенията във Facebook, в повечето случаи игри, анкети и съобщения за харесване на даден продукт (Like-News) повече няма да могат да бъдат скривани.

В момента потребителите на социалната мрежа могат да филтрират новините, за да не бъдат заливани с покани за подаръци във Farmville например и по този начин да пропускат съществените съобщения на приятелите си. Ако се стигне до нефилтриран поток новини, Facebook може по-скоро да си навреди, пише още Wall Street Journal.

Все още социалната мрежа тества промяната, е заявил говорител на Facebook пред бизнес изданието. Тестовите резултати от следващите няколко седмици ще бъдат използвани за подобряване на иновацията.

Twitter и Google+ не предлагат филтри. Но там пък няма социални игри, които да използват по толкова досаден начин социалните мрежи, какъвто е случаят с Facebook.

Според публикацията в Wall Street Journal социалната мрежа ще се опита да насърчи и функцията за харесване. Целта е да се събере повече информация за това какво и къде пазаруват потребителите. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:36 | 13.09.22 г.
fallback