fallback

Skype може да пусне реклами по време на разговор

Засега не е известен начинът, по който в бъдеще ще се показват рекламните съобщения

09:58 | 29.07.11 г. 1
Автор - снимка
Създател

Според Тони Бейтс пускането на реклама в Skype не е лишено от рационалност. Снимка: Ройтерс

Ако се вярва на новия ръководител на Skype Тони Бейтс, в скоро време разговорите, провеждани чрез услугата, може да бъдат съпровождани с реклама, съобщава Mashable.

По време на конференцията Fortune Brainstorm в Аспен Бейтс дискутира с участниците как популярната VoIP-услуга може да стане успешен проект и от икономическа гледна точка.

Така по всичко изглежда, че след сливането си с Microsoft компанията възнамерява да въведе някакъв вид такса за своите услуги. Според Бейтс такъв подход не е лишен от рационалност.

„Средната продължителност на видеоразговорите е около 27 минути, с тенденция да се увеличава. При това по време на разговор говорещият не просто гледа събеседника си, а се занимава и с други неща. Защо да не погледа и реклама през това време?", пита реторично Бейтс. Като например реклама на доставчик на пици.

Първата реклама в Skype се появи още през март тази година. 

Засега не е известен начинът, по който ще се показват рекламните съобщения. Това може да става чрез показване на изскачащи прозорци; рекламата може да звучи на фона на разговора или под друга форма. Знае се само, че в Skype в момента разглеждат всички възможни варианти. 

Тони Бейтс стана главен изпълнителен директор на компанията през октомври 2010 г. Пред това той бе високопоставен мениджър в компанията за мрежови решения Cisco.  Като вицепрезидент в тази компания Бейтс е ръководил бизнес за 20 млрд. долара годишно и състав от над 12 500 души. И след придобиването на  Skype от страна на Microsoft Бейтс остана начело на компанията и ще се грижи за „осребряване“ на огромния брой потребители на услугата.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:14 | 14.09.22 г.
fallback