fallback

Google купува още една рекламна компания

Базираната в Ню Йорк AdMeld ще бъде добавена в платформата DoubleClick

11:50 | 15.06.11 г.
Автор - снимка
Създател

Снимка: Ройтерс

Интернет гигантът Google потвърди сделката за придобиване на компанията за оптимизация и реклама AdMeld като част от стратегията си за развитие на рекламния си бизнес.

Базираната в Ню Йорк фирма ще бъде добавена в платформата DoubleClick, която Google придоби през 2007 г.

В блога на търсачката се появи постинг, според който основните рекламодатели продължават да се оплакват от лош рекламен мениджмънт. От компанията поясняват, че ще продължат да инвестират в инструментите за управление на рекламата, така че да отговорят на нуждите на клиентите.

Според Wall Street Journal сделката е на стойност 400 млн. долара. Така Admeld става шестата най-скъпа придобивка в историята на Google.

Компанията за реклама работи със сайтове, които позволяват таргетирането на рекламата според аудиторията им. Това пък значително подобрява ефективността.

Пазарните анализатори смятат, че Google ще интегрира новото решение в своите Google AdWords и Google Analytics. Преди сделката Admeld вече успя да набере 30 млн. долара от венчър капитал благодарение на Norwest Venture Partners, Time Warner Investments, Spark Capital и Foundry Group.

Рекламата е жизнено важна за най-голямата търсачка в света. През миналата година  Google успя да генерира чрез продажба на реклами оборот от почти 30 млрд. долара. В началото компанията се концентираше предимно върху обявите, а т. нар. дисплей рекламата се превърна в ключов бизнес за Google от 2007 г., когато компанията придоби DoubleClick, припомня Wall Street Journal.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:23 | 20.08.22 г.
fallback