Интернет радиото Pandora повиши ценовия рейндж за своето първично публично предлагане (IPO) с най-малко една трета до между 10 и 12 долара за акция, предаде AP.
Увеличението означава, че Pandora може да привлече до 176,3 млн. долара чрез IPO-то.
Постъпленията за Pandora Media Inc. ще възлязат на около 72 млн. долара, ако цената на акциите е 12 долара за брой. Собствениците на дялове, които ги продадат, ще получат до 104,2 млн. долара.
Първоначално ценовият рейндж беше определен между 7 и 9 долара.
IPO-то на базираната в Оукланд в Калифорния Pandora Media Inc. идва на фона на разгорещен пазар за последното поколение интернет компании. Сред тях са сайтът за групово пазаруване с отстъпки Groupon Inc., който подаде документи за провеждане на публично предлагане, и LinkedIn Corp., която вече реализира своето IPO.