fallback

Рекламата на българския туризъм по европейските канали ни струва 6,5 млн. лв.

Това показват резултатите от проекта за реклама, реализиран от Министерството на икономиката

14:34 | 28.04.11 г. 1

Общата стойност на телевизионната кампания на българския туризъм по четири от най-гледаните паневропейски телевизионни канала, реализирана чрез сключени директни договори с телевизиите, е 6,5 млн. лева.

Това сочат резултатите от реализацията на проект: "Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали" на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма.

Проектът е на стойност 7,5 млн. лева и се финансира по линия на оперативна програма "Регионално развитие". България като туристическа дестинация е рекламирана от Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и Discovery Channel.

По Eurosport излъчванията на 30-секундните клипове са били 561, по Euronews - 952, по National Geographic Channel - 504, а по Discovery Channel - 1020. По Eurosport и Euronews е бил излъчван общ имиджов клип, а по другите две телевизии освен имиджов, са били излъчени и продуктови клипове на тема "Култура" и "Природа". Над 50 на сто от клиповете са били излъчени в най-гледаното време на всяка една от телевизиите. По данни на телевизиите над 137 млн. зрители са гледали клиповете по четири и повече пъти.

Кампанията се е провела от 6 септември до 27 декември и от 31 януари до 27 март 2011 г.

По време на телевизионната кампания е била осъществена и интернет кампания в сайтовете на Eurosport, Euronews, National Geographic Channel. Общият брой на достигнатите импресии на рекламните банери в трите интернет сайта е над 14 млн.

Организаторите на кампанията обясниха, че тя е по-скоро имиджова и цели да повиши информираността за България и за възможностите за туризъм у нас. Тепърва предстои да се измери ефектът от кампанията.

(БТА)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:52 | 13.09.22 г.
fallback