fallback

YouTube ще се конкурира с телевизиите и кабелните оператори

Сайтът планира да инвестира до 100 млн. долара в разработването на собствено съдържание

13:40 | 07.04.11 г.
Автор - снимка
Създател

Най-големият уебсайт за видео споделяне в интернет YouTube ще прибегне до основен ремонт на съдържанието си, за да може да привлече повече зрители, пише Wall Street Journal.

За тази цел уебсайтът ще организира своето съдържание около „канали” с различна тематика, което ще позволи на YouTube да се позиционира на бързо растящия пазар на обвързаните с интернет телевизии и телевизионни програми.

Това са посочили пред изданието източници от компанията, запознати с въпроса.

YouTube ще опита да се конкурира с телевизиите и кабелните оператори, което ще изисква от компанията да задържи зрителите за по-дълго и да убеди рекламодателите, че рекламите им ще достигнат до желания брой потребители.

Сайтът планира серия от промени в своята заглавна страница, за да подчертае големия брой "канали" по различна тематика като изкуство и спорт. Около 20 от тези канала ще предлагат по няколко часа професионално направено собствено съдържание на седмица. Допълнителни канали ще бъдат сглобени от съдържанието, което вече е качено на сайта.

YouTube планира да инвестира до 100 млн. долара в разработването на нискобюджетно свое съдържание, предназначено изключително за интернет потребители.

Предстоящите промени са сериозен залог от страна на най-популярния видео сайт в света, който има за цел да поеме в нова посока. Досега YouTube разчиташе предимно на генерирано от потребителите съдържание и скъпи телевизионни предавания.

От Google обаче се надяват да обособят нова пазарна ниша на оригинални и професионално направени уеб видеоклипове, които да увеличат аудиторията на YouTube.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:43 | 12.09.22 г.
fallback