fallback

Facebook се прицели в бизнеса на Groupon

Социалната мрежа пуска услуга за групови онлайн покупки с големи намаления в няколко града в САЩ

15:42 | 15.03.11 г. 1
Автор - снимка
Създател

Най-голямата социална мрежа в света Facebook се прицели в бизнеса на Groupon с новата си услуга за онлайн покупки с големи намаления.

Чрез нея над 500-те милиона потребители на Facebook ще могат да пазаруват с намаления от местни търговци, което ще постави Facebook в пряка конкуренция с мрежата за търговия с отстъпки Groupon, пише Wall Street Journal.

Новата услуга ще бъде тествана първоначално в американските градове Далас, Хюстън, Атланта, Сан Франциско и Сан Диего.

Потребителите ще могат да намерят примамливите отстъпки на специална страница, която ще съдържа всички промоции от местни търговци, валидни по всяко време.

Страницата със сделки ще може да се достъпва от линк в лявата част на началната страница в профила на всеки потребител на Facebook.

От Facebook посочват, че новата услуга ще позволи на потребителите да намират най-изгодните оферти и да ги споделят с приятелите си. „Местните фирми ще могат да се регистрират, за да използват тази функция скоро, и хората ще могат да открият сделките през следващите седмици”, посочват от социалната мрежа в свое изявление.

Навлизането на Facebook в бизнеса с онлайн пазаруване с отстъпки ще увеличи натиска върху лидерите в лицето на Groupon и LivingSocial, които водят на този бързоразвиващ се пазар, но имат малък процент от потребителите на Facebook.

От Facebook отказват да коментират дали ще изискват от потребителите да използват виртуалната валута на компанията, или т. нар. Facebook кредити, за закупуване на отстъпки. Социалната мрежа въведе своята виртуална валута при покупките на дигитални стоки в игри, от което получава 30% от приходите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:22 | 12.09.22 г.
fallback