fallback

LinkedIn стимулира активността на потребителите с новинарска услуга

Социалната мрежа разширява своите функционалности с наближаването на своето IPO

13:00 | 11.03.11 г.
Автор - снимка
Създател

Социалната мрежа LinkedIn, насочена към кариерно развитие и професионалисти, въведе нова услуга за своите потребители, чрез която могат да създават свои персонализирани „онлайн вестници” от новините и статиите, споделяни от над 90-те млн. потребители на LinkedIn, както и от потребителите на микроблога Twitter.

Чрез новинарската услуга, наречен LinkedIn Today, социалната мрежа се надява да насърчи активността на потребителите и да разшири начините, по които те взаимодействат, пише Ройтерс. LinkedIn Today ще показва откъси от най-популярните статии в областта на отделни сегменти от пазара на работа и различните сектори на икономиката.

LinkedIn, която обяви по-рано през тази година, че ще осъществи първично публично предлагане на акции (IPO), реализира голяма част от своите пригоди чрез реклама и предлагането на допълнителни платени услуги.

Социалната мрежа LinkedIn е изключително популярна сред търсещите работа и сред хората, опитващи се да разширят своята мрежа от бизнес контакти. LinkedIn обаче изостава от двете по-големи социални мрежи Facebook и Twitter, когато става въпрос за активността на нейните потребители.

Според данни на LinkedIn повече от един милион статии и новини се споделят от членовете на мрежата всеки ден.

Потребителите на LinkedIn ще могат да създават отделни страници с новини за различни индустрии, които следят, като например интернет и здравеопазване. Статиите в тази област ще се появяват в LinkedIn Today на базата на това колко често са били споделени от самите потребители на LinkedIn, както и от членове на Twitter, с която LinkedIn вече си партнира.

От LinkedIn отказват да уточнят дали партньорството включва някакви финансови параметри с оглед на задаващото се IPO. Според анализатори то ще бъде първото от очакваната поредица от първични публични предлагания на интернет компании.

Акциите на LinkedIn, търгувани на вторичния пазар, дават на компанията пазарна оценка от над 2 млрд. долара. Засега все още не е ясно кога ще се проведе IPO-то нa LinkedIn и каква ще е стойността на предложените акции.

От LinkedIn посочват, че новинарската услуга ще е достъпна в новата версия на приложението й за iPhone, което вече се намира на пазара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:38 | 12.09.22 г.
fallback