Изпълнителният директор на една от най-влиятелните медии – Financial Times, обяви, че благодарение на таблетните компютри се е стигнало до увеличение на онлайн абонатите с 20%, предава Ройтерс.
Бързото разпространение на таблетните устройства предлага значителни възможности за издателите, е посочил Джон Ридинг по време на среща с инвеститори в Ню Йорк.
По информация на Ридинг само за последните два месеца приложението на вестника за таблета на Apple iPad е било изтеглено 50 хил. пъти и вече е свалено от над 480 хил. потребители.
Все повече издадели на вестници и списание се насочват към версии за iPad и други таблетни компютри в опит да подкрепят пазарните си позиции, които през последните години се влошават значително както по отношение на приходите от реклама, така и от гледна точка на брой читатели.
През миналата седмица например News Corp представи първия всекидневник, създаден изцяло за iPad.