Американският интернет гигант Google се подготвя да пусне конкурент на сайта Groupon. Това се случва съвсем скоро, след като собствениците на мрежата за търговия с отстъпки отказаха предложение за компанията си, което беше на стойност 6 млрд. долара.
Моделът напълно копира това, което предлагат сайтове като Groupon и LivingSocial. Потребителите ще получават мейл, в който ще се посочва сделката на деня, след което ще имат възможността да се възползват от нея в рамките на определен период от време.
По този начин очевидно Google показва, че не се отказва от идеята да има сайт като Groupon. След като обаче сделката с него пропадна, компанията е готова да създаде свой продукт, който да победи Groupon.
Вчера Google съобщи, че нейният съосновател Лари Пейдж ще замени Ерик Шмид като главен изпълнителен директор в изненадваща рокада в управлението. Това стана ясно при обявяването нa финансовите й резултати за последното тримесечие на 2010 г., които показаха увеличение на печалбата й от 29% на годишна база.