Канадците прекарват най-много време в интернет и социалните медии, включително във Facebook и YouTube, от всички други националности, съобщи Ройтерс.
Според данните на компанията за интернет измервания comScore в Канада има най-високо проникване на достъпа до интернет, като около 68% от канадците редовно са онлайн спрямо 62% във Франция и Великобритания. Близо след тях са германците с 60% и американците с 59%.
Най-много изостават в Италия, където само 36% от населението е онлайн.
Канадците изглежда са най-пристрастени към интернет – те вече прекарват средно 42 часа на месец в сърфиране в мрежата, спрямо 40 часа през 2009, и гледат средно по 147 видеоклипа на месец в YouTube и други сайтове за споделяне на видеосъдържание. Освен това, около 17 млн. канадци, или 51% от населението, имат профил във Facebook.