Започна излъчването на рекламния клип за България по сателитния канал France 24. Той е предназначен за френския пазар и е изработен по инициатива на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, съобщиха от ведомството.
Предаванията на France 24 достигат до 145 млн. домакинства, което представлява аудитория от повече от 400 млн. души. Това е най-добрият новинарски канал, излъчван за франкофонската аудитория. Освен на френски, каналът се излъчва на английски и арабски езици.
Внушителната аудитория и договорените преференциални цени за излъчване са основните мотиви за избора на паневропейския канал. Кампанията включва по четири излъчвания дневно през работните дни и по осем – през почивните. Излъчването ще продължи шест седмици. Рекламните клипове ще бъдат излъчени 230 пъти, от които 14 са бонус. През този период започва активното планиране на отпуските през новата година.
Клипът по France 24 е допълнителна възможност за популяризиране на потенциала за почивка в България и за повишаване на информираността за страната като целогодишна туристическа дестинация, се казва в съобщението на МИЕТ.
В момента рекламни клипове се излъчват и по Eurosport, Euronews, Discovery Channel и National Geographic.