ГАРБ (ГфК Аудиенс Рисърч България) разширява позициите си на доставчик на измервания на телевизионната аудитория на българския медиен пазар с придобиването на ТВ План, съобщиха от ГАРБ.
Решението е подкрепено от настъпващите промени в медийната среда в България и постоянно растящите изисквания на потребителите, посочват от компанията.
Финансови параметри или други подробности около сделката не се разкриват.
Първоначално за около два-три месеца ГАРБ ще продължи да работи паралелно с двата панела, след което ще премине изцяло към измервателната система на ГфК. В основата на бъдещата дейност на компанията ще продължи да бъде технологията на ГфК, се посочва в съобщението.
Изпълнителният директор на ГАРБ Джордж Лукс ще ръководи компанията и след нейното сливане.
ГАРБ измерва телевизионните рейтинги у нас от края на 2006 г.