Няколко сделки в интернет пространството у нас станаха известни днес.
Групата за онлайн търговски платформи в Централна и Източна Европа Allegro Group купи сайта Prodavalnik.com от собственика на BG-Mamma.com – НЕГ.БГ, съобщиха от Allegro Group, без да разкриват стойността на сделката.
Prodavalnik.com е социална шопинг мрежа, като предлага безплатно публикуване на обяви и се базира на взаимопомощ между потребителите, като им дава възможност за свободна комуникация. Allegro Group вече оперира с подобни платформи в Румъния и Полша.
Allegro разширяват портфолиото си в България и със стартиралата преди дни платформа Aukro outlet, която ще работи с официални представители на големи търговски марки и български фирми, съобщиха още от компанията.
Allegro Group е част от мултинационалния медиен гигант Naspers, който предоставя интернет услуги и притежава онлайн и печатни медии.
Също днес интернет медийната компания NEG (НЕГ.БГ ЕООД) съобщи на сайта си, че е придобила мрежата за таргетирана онлайн реклама User Media и детския и тийнейджърски портал kefche.com. От компанията също не разкриха стойността на сделките, но уточниха, че става въпрос за мажоритарни дялове.
Компанията, която купи мажоритарен дял от BG Mamma в края на 2008 г., е променила името си от Нет Ентертеймънт Груп на NEG.
User Media е мрежа за нишово таргетирана реклама в над 50 специализирани сайтове и форуми, обединени тематично под брандовете AutoForums.BG, SportForums.BG и StudentForums.BG.