Facebook стартира услуга, която ще позволи на търговците да предлагат на потребителите сериозни намаления чрез приложение за смартфон, съобщава Financial Times.
Потребители на социалната мрежа, които са излезли да пазаруват и са включили програмата Facebook Places, от своя смартфон, ще получават оферти с намаления, от които могат да се възползват в търговския обект където се намират.
Това ще става чрез приложението Facebook Deals, което за момента е активно единствено в САЩ, но до няколко месеца ще бъде представено на международните пазари.
Марк Цукерберг, основателят на Facebook обяви в сряда, че Facebook Places е изпреварила конкурентите си и се е превърнала в най-голямата услуга за локализиране на потребители.
Бизнесите ще могат да използват интерфейс, за да създават оферти и да ги публикуват в Facebook. Facebook няма да взима процент от сделките. Няколко търговски вериги в САЩ обявиха, че ще предложат офертите си в близките дни
Новата услуга е представена, след като Facebook пригоди мобилните си приложения за iPhone и операционната система на Gppgle Android и въведе система за единично включване, която ще позволи на потребителите лесно да преминават към други мобилни апликации, използвайки своя Facebook профил.
„Стартирахме Places, за да можете да споделите с приятелите си къде се намирате и да проверите дали има някой наблизо. Сега с Deals, ще знаете дали има интересни оферти около вас, които също може да споделите“, казва Ян Фоугнър шеф на рекламния отдел на Facebook.