Компанията за производство на компютърни игри Electronic Arts обяви, че е подписала петгодишен договор със социалната мрежа Facebook с цел засилване на позициите сред потребителите, които играят игри в социалната мрежа и правят разходи за покупка на виртуални стоки, свързани с тях.
„Тъй като игрите се превръщат в най-популярните приложения на Facebook, за EA е въпрос на естествен избор връзките със социалната мрежа и нейните 500 млн. потребители да бъдат подсилени”, казва Бари Котъл, директор в ЕА, цитиран от Wall Street Journal.
Като част от споразумението EA ще получава 70% от приходите от приложенията, разработени от компанията за Facebook.
Към момента игрите Pet Society и Restaurant City, които се разработват от поделението на ЕА Playfish, са в топ 10 по ежедневно активни потребители сред игрите на Facebook.
Playfish беше придобита от ЕА през миналата година именни като част от опитите на компанията да засили позициите си онлайн.